Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia

Badanie efektywności szkoleń
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

„Uczenie się jest zdefiniowane jako zmiana zachowania. Nie nauczyłeś się niczego, dopóki nie potrafisz zastosować tego w działaniu” - Don Shula

Termin: 2025-12-19 - 2025-12-19 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Polska turystycznie
2008-04-02 16:52:31

Turystyka kojarzona jest z rekreacją, ale nie tylko, bo także ze sportem, poznawaniem  nowych terenów, z odnową biologiczną, a ostatnio także z wyjazdami biznesowymi. To, co dla jednych stanowi formę wypoczynku dla innych stanowi po prostu źródło pracy.

Artykuł Polska turystycznie
Środki unijne dofinansownanie na e-learning
2009-05-29 12:05:45

W latach 2007 - 2013 na szkolenia pracowników przedsiębiorstw dostępne będzie w Polsce ponad 2 mld euro. To znacznie więcej niż w działaniu ukierunkowanym na innowacyjne inwestycje. Ponadto sami przedsiębiorcy będą mogli samodzielnie ubiegać się o dofinansowanie szkoleń i studiów dla swoich pracowni

Artykuł Środki unijne dofinansownanie na e-learning
„Pracodawcy niechętnie redukują kadry”
2009-07-30 11:35:37

Okazuje się, że większość przedsiębiorstw niechętnie decyduje się na redukcję kadr. Pracodawcy natomiast wskazują na nadmiar pracowników „niewykwalifikowanych” i niedobór specjalistów - wynika z raportu KPMG o rynku pracy przedstawionego na wtorkowej konferencji prasowej.

Za mało pracy dla młodych
2009-08-21 16:46:59

Rynek pracy jest dziś najbardziej bezwzględny dla osób młodych. Według danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej więcej niż co piąty (21,6 proc.) bezrobotny to osoba poniżej 25. roku życia. Dla młodych nie ma pracy, a także propozycji na staże. Pozostaje im tylko praca dorywcza.

Artykuł Za mało pracy dla młodych

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia zarządzanie zespołem Wisła, Zagraniczne

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.